Hledáte pronájem zasedaček?

Plánujete obchodní schůzku, důležité jednání nebo firemní školení?
Stačí si jen vybrat, která z našich tří zasedacích místností vám bude nejlépe vyhovovat.

Nabízíme k pronájmu 3 moderně vybavené prostory, které se skvěle hodí pro obchodní jednání, firemní porady, školení, workshopy i diskrétní konzultace. Kapacita místností je od 2 do 16 osob. Samozřejmostí je možnost zajistit občerstvení i doprovodný program dle vašich potřeb.

Vybavení

  • stůl a židle dle kapacity
  • smart TV
  • Wi-Fi
  • flipchart
  • kancelářské potřeby
  • klimatizace
  • denní světlo
  • drobné občerstvení k dispozici

Velká zasedací místnost

Kapacita: 12–16 osob

Vhodná pro:

  • firemní porady a školení
  • workshopy, prezentace
  • hybridní setkání a videokonference

Prostorná místnost s dlouhým stolem, chytrou televizí na kolečkách, flipchartem a plně vybaveným kuchyňským koutem. Ideální pro větší pracovní skupiny nebo školící akce.

Střední zasedací místnost

Kapacita: 6–10 osob

Vhodná pro:

  • menší porady a školení
  • obchodní jednání
  • videohovory, prezentace

Světlý prostor s přístupem na balkón, chytrou televizí, Wi-Fi a pohodlným zázemím pro efektivní pracovní schůzky.

Malá zasedací místnost

Kapacita: 2–4 osoby

Vhodná pro:
– koučink a mentoring
– konzultace, poradenství
– výběrová řízení, důvěrná setkání

Kompaktní, klidná a příjemně zařízená místnost vhodná pro individuální či menší skupinová setkání. Ideální i pro diskrétní jednání.

Občerstvení

Káva a drobné občerstvení jsou v každé zasedací místnosti k dispozici automaticky.
Na požádání rádi zajistíme také kompletní občerstvení nebo catering, včetně kávového servisu a speciálních požadavků.
Zajistit umíme také doprovodný program, moderaci nebo facilitaci školení.

Exteriérové zázemí

Součástí našich prostor je také prostorná zahrada s posezením a grilem, kterou lze využít pro neformální část setkání, teambuilding nebo odpolední relaxaci. V případě zájmu ji rádi zpřístupníme.

Pro jaké akce jsou prostory vhodné?

  • Obchodní schůzky, jednání s partnery a důvěrná setkání
  • Firemní porady, prezentace, školení a workshopy
  • Semináře, přednášky a vzdělávací kurzy (včetně jazykových)
  • Výběrová řízení a odborné konzultace (např. AC, poradenství, mentoring)
  • Hybridní meetingy, videokonference a konzultace na dálku

Líbí se vám naše prostory? Rádi vás zde provedeme

Kontaktujte nás: